DR_LEUNG_

Que Sera Sera - 江玲

When I was just a little girl
当我还是个小女孩,
I asked my mother, what will I be
我问妈妈,将来我会变成什么样子呢
Will I be pretty, will I be rich
会变漂亮吗,会变富有吗
Here's what she said to me
她对我说
Que Sera, Sera,
世事不可强求
Whatever will be, will be
顺其自然吧

The future's not ours to see
我们不能预见未来
Que Sera, Sera
世事不可强求
What will be, will beWhen I grew up and fell in love
顺其自然吧,当我长大恋爱了
I asked my sweetheart what lies ahead
我问我的心上人,我们将来会怎么样呢
Will we have rainbows, day after day
生活每天都美好吗
Here's what my sweetheart saidHey! what're you gonna say?
我的爱人对我说
Hey! What're you gonna say? Que Sera, Sera
世事不可强求
Whatever will be, will be
顺其自然吧
The future's not ours to see
我们不能预见未来
Que Sera, Sera
世事不可强求
What will be, will be
顺其自然吧
Now I have children of my own
现在我有了自己的孩子
They ask their mother, what will I be
他们问我,将来我会变成什么样子呢
Will I be handsome, will I be rich
会英俊吗,会变富有吗
I tell them tenderly
我轻声地回答
Que Sera, Sera
世事不可强求
Whatever will be, will be
顺其自然吧
The future's not ours to see
我们不能预见未来
Que Sera, Sera
世事不可强求
What will be, will be
顺其自然吧
Que Sera, Sera
世事不可强求


上一篇 下一篇
评论
热度(2)
©DR_LEUNG_ | Powered by LOFTER