DR_LEUNG_

Everyday - Buddy Holly

Everyday It's A-Gettin' Closer
每一天它都越来越近
Going Faster Than A Rollor Coaster
一路飞驰比过山车还要快
Love Like Yours Will Turly Come My Way
恰似你温柔的爱就快出现在我面前
A-Hey, A-Hey
嘿 嘿

Everyday It's A-Gettin' Faster
每一天它都越来越快

Everyone Says Go Up And Ask Her
每一个人都说 “上前去问问她”
Love Like Yours Will Turly Come My Way
恰似你温柔的爱就快出现在我面前
A-Hey, A-Hey
嘿 嘿

Everyday Seems A Little Longer
每一天似乎越来越漫长
Everyway Loves A Little Stronger
各式各样的爱越来越牢不可破
Come What May Do You Ever Long
不管发生什么 你都一如既往地
For True Love From Me?
期待我对你的真爱吗
Everyday It's A-Gettin' Closer
每一天它都越来越近
Going Faster Than A Rollor Coaster
一路飞驰比过山车还要快
Love Like Yours Will Turly Come My Way
恰似你温柔的爱就快出现在我面前
A-Hey, A-Hey
嘿 嘿

Everyday Seems A Little Longer
每一天似乎越来越漫长
Everyway Loves A Little Stronger
各式各样的爱越来越牢不可破
Come What May Do You EVer Long
不管发生什么 你都一如既往地
For True Love From Me?
期待我对你的真爱吗
Everyday It's A-Getting Closer
每一天它都越来越近
Going Faster Than A Rollor Coaster
一路飞驰比过山车还要快
Love Like Yours Will Turly Come My Way
恰似你温柔的爱就快出现在我面前
A-Hey, A-Hey
嘿 嘿
Love Like Yours Will Turly Come My Way
恰似你温柔的爱就快出现在我面前


上一篇 下一篇
评论
热度(3)
©DR_LEUNG_ | Powered by LOFTER