DR_LEUNG_

All I Want For Christmas Is You - Mariah Carey

I don't want a lot for Christmas,我对圣诞要的不多,There is just one thing I need,我只求一样,I don't care about presents,我不在乎礼物,Underneath the Christmas tree,那些在圣诞树下的,I just want you for my own,我只想要你属于我,More than you could ever know,不止你曾知道的那样,Make my wish come true...让我愿望成真,All I want for Christmas,圣诞之时我想要的,Is you...只有你,I don't want a lot for Christmas,我对圣诞要的不多,There is just one thing I need,我只求一样,I don't care about presents,我不在乎礼物,Underneath the Christmas tree,那些在圣诞树下的,I don't need to hang my stocking,我不需要挂上圣诞袜,There upon the fireplace,在壁炉边,Santa Claus won't make me happy,圣诞老人也不能让我开心,With a toy on Christmas Day,只有圣诞的一个玩具,I just want you for my own,我只想要你属于我,More than you could ever know,不止你曾知道的那样,Make my wish come true,让我愿望成真,All I want for Christmas is you...圣诞之时我想要的只有你,You baby,就是你 宝贝,I won't ask for much this Christmas,这个圣诞我不会要求很多,I won't even wish for snow,甚至不求下雪,I'm just gonna keep on waiting,我只是一直等待,Underneath the mistletoe,在槲寄生下,I won't make a list and send it,我不会写个清单 寄出去,To the North Pole for Saint Nick,寄给北极的圣尼克,I won't even stay awake to,甚至不睡觉,Hear those magic reindeer click,就为了听到那奇妙的驯鹿踏来之声,'Cause I just want you here tonight,因为今晚我只想你在这里,Holding on to me so tight,紧握住我,What more can I do,还会有多余的事吗,Baby all I want for Christmas is you,宝贝 圣诞之时我想要的只有你,You...就是你,All the lights are shining,所有的灯都在闪耀,So brightly everywhere,处处都是如此光明,And the sound of children's,孩子们的欢笑声,Laughter fills the air,充满空气,And everyone is singing,每个人都在歌唱,I hear those sleigh bells ringing,我听见马铃在响,Santa won't you bring me the one I really need - won't you please bring my,桑塔你不把我最需要的人带来吗,baby to me,我的宝贝带给我,Oh I don't want a lot for Christmas,哦 我对圣诞要的不多,This is all I'm asking for,这就是我一直要的,I just want to see my baby,我只想看到我的宝贝,Standing right outside my door,就站在门外,Oh I just want him for my own,我只想他属于我,More than you could ever know,不止你曾知道的那样,Make my wish come true,让我愿望成真,Baby all I want for Christmas is,宝贝 圣诞之时我想要的,You...只有你,Baby, all I want for Christmas is you,宝贝 圣诞之时我想要的只有你。

上一篇 下一篇
评论
热度(2)
©DR_LEUNG_ | Powered by LOFTER