DR_LEUNG_

Hooked on a Feeling - Blue Swede

Ooga-Chaka Ooga-Ooga

乌嘎 夏嘎 乌嘎乌嘎

Ooga-Chaka Ooga-Ooga

乌嘎 夏嘎 乌嘎乌嘎

Ooga-Chaka Ooga-Ooga

乌嘎 夏嘎 乌嘎乌嘎

Ooga-Chaka Ooga-Ooga

乌嘎 夏嘎 乌嘎乌嘎

I can't stop this feeling

我无法停止这感觉

Deep inside of me

深深烙印在我心里

Girl, you just don't realize

女孩 你只是不了解

What you do to me

你对我做的什麼改变

When you hold me

当你拥抱我

In your arms so tight

你的手臂紧紧抱紧我

You let me know

你让我明白

Everything's all right

所有的事情是多么完美

I'm hooked on a feeling

我被这感觉勾上了

I'm high on believing

我对这信仰感到兴奋

That you're in love with me

你跟我陷入爱河

Lips as sweet as candy

嘴唇甜似糖果

Its taste is on my mind

这雌为深深烙印在我心里

Girl, you got me thirsty

女孩 你让我感到饥渴

For another cup o' wine

为了再喝一杯白酒

Got a bug from you girl

从你那裏感染了病毒

But I don't need no cure

但我不需要治疗

I'll just stay a victim

我将会持续当个受害者

If I can for sure

如果我可以无庸置疑的

All the good love

所有的真爱

When we're all alone

当我们都是孤单的时候

Keep it up girl

继续下去女孩

Yeah, you turn me on

耶 你使我感到快乐

I'm hooked on a feeling

我被这感觉勾上了

I'm high on believing

我对这信仰感到兴奋

That you're in love with me

你跟我陷入爱河

All the good love

所有的真爱

When we're all alone

当我们都是孤单的时候

Keep it up girl

继续下去女孩

Yeah, you turn me on

耶 你使我感到快乐

I'm hooked on a feeling

我被这感觉勾上了

I'm high on believing

我对这信仰感到兴奋

That you're in love with me

你跟我陷入爱河

I'm hooked on a feeling

我被这感觉勾上了

I'm high on believing

我对这信仰感到兴奋

That you're in love with me

你跟我陷入爱河

I said I'm hooked on a feeling

我说我被这感觉勾上了

And I'm high on believing

而且我对这信仰感到兴奋

That you're in love with me

你跟我陷入爱河

I'm hooked on a feeling

我被这感觉勾上了


上一篇 下一篇
评论
热度(4)
©DR_LEUNG_ | Powered by LOFTER