DR_LEUNG_

La La Land - Aimee Allen

I am writing your letters

我执笔为你写信

Tearing your pictures

撕碎你的照片

Saying goodbye

就此再见吧

And I am blowing the candles

我吹熄蜡烛

Trying the handle tonight

试图独自面对今夜

And la la land

沉入幻境

La la land

一切都是幻象

I am in la la la la la land

我在虚妄之地

La la land

虚妄之地

 

So when your cheating is down

当你的谎言终止

When you've had your fun

当你的意兴阑珊

When they hate you

当人们都恨你的时候

I'll be the one

我会留下

I'll be there

我会在那儿

I'll be there

我就在那儿

I'll still be there

我一直在那儿

I'll still be in

我一直沉浸在

La la land

你的虚妄之地

La la land

虚妄之地

 

I am dialing your number

我拨通了你的号码

Now when you wave her

知道你和她在一起

Just to say hi

我只是想说声嗨

It is hard , hard to remember

很难很难回忆起

When we're together, when you're mine

我们在一起,你还属于我的日子了

In la la land

我走进虚妄之地

La la land

虚妄之地

I am in la la la la la land

我在幻境中徘徊

La la land

虚妄之地

 

So when the cheating is down

当你的谎言终止

When you've had all your fun

当你的意兴阑珊

When they hate you

当人们都恨你的时候

I'll be the one

我会留下

When the party is end

当狂欢到达尽头

And u lost all your friends

你失去了所有朋友

When they hate you

当人们都恨你的时候

Call me again

再呼唤我吧

Coz I 'll be there

因为我会在那儿

I'll be there

我就在那儿

I'll still be there

我一直在那儿

I'll still be in

我一直沉浸在

La la land

你的虚妄之地

La la land

虚妄之地

I am in la la la la la land,

我在幻境中徘徊

La la land

虚妄之地

I am in la la la la la

我在幻境中旋转

La la land

虚妄之地

In la la la la la

我在幻境中沉沦

la la land

虚妄之地


上一篇 下一篇
评论
热度(3)
©DR_LEUNG_ | Powered by LOFTER