DR_LEUNG_

Feelings - Andy Williams

Feelings,

那是仿佛是一种感觉

nothing more than feelings

而又不仅仅是一种感觉

Trying to forget my

尽力想要去忘记

feelings of love

我对爱的感觉

Teardrops

泪珠

rolling down on my face

从我的脸上滚落

Trying to forget my

尽力想要去忘记

feelings of love

我对爱的感觉

Feelings,

那种感觉

for all my life I'll feel it

我将用我的一生去体会

I wish I'venever met you, girl

我真希望我从未遇见你啊,姑娘

You'll never come again

然而你再也不会出现在我的眼前

Feelings,

那种感觉

wo-o-o feelings

那种感觉

Wo-o-o, feel you

感觉你好像

again in my arms

又出现在我的怀里

Feelings,

那种感觉

feelings like I'venever lost you

感觉就像是我从未失去你

And feelings like I'venever have you

又像是我从未拥有你

again in my heart

你却又出现在我的心头

Feelings,

那种感觉

for all my life I'll feel it

我将用我的一生去体会

Wo-o-o, feel you

我用心体会

I wish I've never met you, girl

我真希望我从未遇见你啊,女孩

You'll never come again

然而你再也不会出现在我的眼前

Feelings,

那种感觉

wo-o-o feeling

那种感觉


上一篇 下一篇
评论
热度(6)
©DR_LEUNG_ | Powered by LOFTER