DR_LEUNG_

When I Dream - Carol Kidd

I could build a mansion

我可以盖一栋别墅

that is higher than the trees

比树还高

I could have all the gifts I want

我可以拥有我想要的所有礼物

and never ask please

从不央求

I could fly to Paris,

我可以飞去巴黎

it's at my beck and call

随心所欲

Why do I live my life alone

为什么我的生活如此孤独

with nothing at all?

似乎什么都没有

But when I dream, I dream of you

但当我做梦的时候,我只会梦见你

Maybe someday you will come true

也许梦会成真

When I dream, I dream of you

但当我做梦的时候,我只会梦见你

Maybe someday you will come true

也许梦会成真

 

~music~

~music~

 

I can be the singer

我可能会成为歌手

or the clown in every room

或是倦缩角落当小丑

I can call up someone

我可能会想起某个人

to take me to the moon

带我寻遍全世界

I can put my makeup on

我只需化好妆

and drive the men insane

就会让男人为之疯狂

I can go to bed alone

我可以独自入眠

and never know his name

不去想他的名字

But when I dream, I dream of you

但当我做梦的时候,我只会梦见你

Maybe someday you will come true

也许梦会成真

When I dream, I dream of you

但当我做梦的时候,我只会梦见你

Maybe someday you will come true

也许梦会成真

 


上一篇 下一篇
评论
热度(6)
©DR_LEUNG_ | Powered by LOFTER