DR_LEUNG_

Live for the One I Love - Celine Dion

A million stars light

万点星光

This beautiful night

美丽的夜

This is not a night to die

我不想在今夜死去

Let me sing and dance

让我唱歌,让我跳舞

Beneath the sky

在天幕下

I have such love to give

我有这么多爱想要给他

To give

想给他

I want a chance to live

我想活下去

Live

活下去

For the one I love

为了我所爱的人

Love

我爱的人

As no one has loved

没人像我这样爱过

Give

给我

Asking nothing in return

我别无所求

 

Free

除了自由

Free to find my way

能做自己想做的事

Free to have my say

能说自己想说的话

Free to see the day

能活到那一天

Be

能像

Like I used to be

以前的我一样

Like a wild bird free

像一只自由的小鸟

With all of life in me

充满了生命力

Live

活下去

For the one I love

为了我爱的人

Love

As no one has loved

没人像我这样爱过

Give

给我

Asking nothing in return

我别无所求

 

Though this world tears us apart

尽管这世界要我们天人永隔

We're still together in my heart

可在我心中,我们永不分离

I want the world to hear my cry

我要这世界听我的呼喊

Even if I have to die

就算我非死不可

Love will not die

我的爱将与他同在

Love will change the world

我的爱将改变世界

 

Live

活下去

For the one I love

我想为了我爱的人活下去

Love

我的爱

As no one has loved

我从未这样爱过别人

Give

给我

Asking nothing in return

我已别无所求

I'll love

我将爱他

Until love wears me away

直到爱将我的生命燃尽

I'll die

我将死去

And I know my love will stay

但我的爱不会消失

And I know

我知道

I know my love will stay

我的爱永远不会消失


上一篇 下一篇
评论
热度(9)
©DR_LEUNG_ | Powered by LOFTER