DR_LEUNG_

The Movie In My Mind - Various Artists

GIGI:They are not nice, they're mostly noise

他们并不友善,大多数都很闹腾

They swear like men, they screw like boys

像个男人一样发誓,像个孩子一样撒谎

I know there's nothing in their hearts

我知道他们没什么良心

But every time I take one in my arms

但是每当我将他们拥入怀中

It starts:

那就开始浮现:

The movie in my mind

我心中的电影

The dream they leave behind

他们留给我的梦

A scene I can't erase

我无法抹去的画面

And in a strong GI's embrace

在美国士兵有力的怀抱中

Flee this life

逃离这样的生活

Flee this place

逃离这样的地方

The movie plays and plays

这电影一遍遍上演

The screen before me fills

充盈了我的内心

He takes me to New York

他带我去纽约

He gives me dollar bills

他给我美元

Our children laugh all day

我们的孩子每天欢笑

And eat too much ice cream

吃太多冰淇淋

And life is like a dream

生活像梦一样美好

Dream

梦想

The dream I long to find

我一直以来追寻的梦想

The movie in my mind

我心中的电影景象

KIM:I will not cry, I will not think

我不会哭泣,我不会胡思乱想

I'll do my dance, I'll make them drink

我尽情跳舞,我陪他们喝酒

When I make love, it won't be me

我放纵自己和他们做爱

And if they hurt me, I'll just close my eyes

如果他们伤害我,我就闭上眼

KIM GIRLS:And see

看啊

They are not nice, they're mostly noise

他们不友善,大多数很闹腾

The movie in my mind

我心中的电影景象

They kill like men, they die like boys

他们像个男人一样杀戮,他们像个孩子一样死去

The dream that fills my head

我脑海中充盈这样的梦想

They give their cash, they keep their hearts

他们会给钱,他们不会爱你

A man who will not kill

他是一个不会乱杀戮

But every night again it starts

但每晚白日梦又再现

KIM:Who'll fight for me instead

却会为我而战的男人

He'll keep us safe all day

他会整日都保护我们

So no one comes at night

那样晚上就不会有人来

To blow the dream away

令梦想破碎

Dream

梦想

The dream I have to find

我必须找寻到的梦想

The movie in my mind

我心中的电影

ALL GIRLS:And in a strong GI's embrace

在大兵强壮的怀抱中

Flee this life

逃离这样的生活

Flee this place

逃离这样的地方

KIM:A world that's far away

去一个远离这儿的世界

Where life is not unkind

在那生活对人友善

The movie in my mind

我心中的电影


上一篇 下一篇
评论
热度(1)
©DR_LEUNG_ | Powered by LOFTER