DR_LEUNG_

Back in Time - Peter Han

Little me once said
年少的我曾经说过
With you I will go to the ends
只要有你陪在身边
Of this whole wide world
便能去往天涯海角
I thought we’d endure
本以为我们能承受一切苦痛

Our love was strong and pure
这份纯爱坚不可摧
Why didn’t we make sure
为何我们曾经犹疑
To put time on hold
所以没能拖延时间
So we could unfold
真相也因此湮没于尘埃之中
Have I told you lately
不知是否同你说过
I've been thinking bout a time
最近我总怀想往事
When you and I were fine
那时我们一切安好
All these thoughts in me
脑海中的这些念想
Led us to a place where we
却把我们逼入死角
Had nowhere left to hide
终于再也无处可藏
Lets go back in time
让我们重返那段时光
When you were mine
那时你还属于我
Everything we had was magic
曾经一切都让人着迷
Why did we choose instead
为何我们却偏偏
A place of regret
要用后悔将它们代替
Have I told you lately
不知是否同你说过
I've been thinking bout a time
最近我总怀想往事
When you and I were fine
那时你我一切安好
All these thoughts in me
脑海中的这些念想
Led us to a place where we
却把我们逼入死角
Had nowhere left to hide
终于再也无处可逃
Lets go back in time
让我们回到那段日子
When you were mine
那时你还属于我
Everything we had was magic
曾经的一切让人沉迷
Why did we choose instead
为何我们却偏偏
A place of regret
要用遗憾将它们代替


上一篇 下一篇
评论
热度(2)
©DR_LEUNG_ | Powered by LOFTER