DR_LEUNG_

Come What May - Nicole Kidman

Never knew I could feel like this从未想过,会有这样的感觉
Its like Ive never seen the sky before未曾看见过蓝天的感觉
Want to vanish inside your kiss我多想在你唇间消散
Every day Im loving you more and more我的爱,一天比一天坚决
Listen to my heart can you hear it sing来听我心里的声音 可听见它在为你歌唱
tell me to give you everything 让我,为你付出一切
Seasons may change winter to spring任随季节更迭,一年又一年
But I love you until the end of time直到时间尽头,我的爱不会冷却
Come what may不管怎样
Come what may不管怎样
I will love you until my dying day直到生命熄灭,我的爱不会冷却
Suddenly the world seems such a perfect place突然间这个世界 变得如此完美
Suddenly it moves with such a perfect grace突然间它的运行 变得如此优美

Suddenly my life doesnt seem such a waste突然间我的生命 变得不再空虚颓废
It all revolves around you我们的世界周而复始
And theres no mountain too high什么山峰不能翻越
No river too wide sing out this song什么河流能够阻隔 一起唱出这支歌
And I'll be there by your side你我相伴,心不再分别
Storm clouds may gather and stars may collide风暴也许会聚集 星辰也许会陨灭
But I love you until the end of time直到时间尽头,我的爱不会冷却
Come what may不管怎样
Come what may不管怎样
I will love you until my dying day我的爱不会冷却 直到生命熄灭
Come what may不管怎样
Come what may不管怎样
I will love you until my dying day我的爱不会冷却 直到生命熄灭
Suddenly the world seems such a perfect place突然间这个世界 如此完美
Come what may不管怎样
Come what may不管怎样
I will love you until my dying day我的爱不会冷却 直到生命熄灭

 

上一篇 下一篇
评论
热度(1)
©DR_LEUNG_ | Powered by LOFTER