DR_LEUNG_

Feels Like Rain - Kesha

Woke up a little late today
今天起床得有点晚
Lookin' at the clouds of gray
看到窗外乌云遍布
Got numerous phone calls from you
发现你之前打来过很多次电话

Still your picture by my bed
你的照片仍放置在我的床边
Still the one I want instead
你仍然是我想要得到的那个人

But I can't find a way to say
但我却不知怎么对你开口
Come back (Come back)
好想你回来
You make up my life
因为你让我的生活不再单调
My pride has left me all alone
我也早已放下了我的孤傲

It's gettin' so cold
天气又变得异常地冷了
I'm closing the windows to stay warm
我关掉了窗户让自己保持温暖
It's chillin' my soul since you've been gone
自从你离开 我的灵魂就饱受寒冬的折磨
This silence is louder than any thunder
这样比任何一次雷声还要可怕的寂静
Taken me under ohhhh
一直死死地笼罩着我
I'm stayin' home today
我今天只想呆在家里
Gonna hide away
把自己藏起来

Cause it feels like rain
因为外面阴沉沉地好像就要下雨了
Do you know what it feels like
你知道那是什么样的感觉吗?
Do you know what it feels like
你知道那是怎样的阴沉吗?
Do you know what it feels like
你知道那是怎样的压抑吗?
When it feels like rain?
你知道快要下雨的时候是什么样的感觉吗?

Everyday just seems the same
每天看起来都没什么不一样
And I'm the only one to blame
好像只有我一个人在饱受折磨
I try to play like I'm fine
我尝试着假装我过得很好

Now the pain is here to stay
但痛苦的阴霾仍然没有散去
The love has washed away
我们的爱却已经冲走了
It falls and runs down the drain
就好像被冲进下水道一样一干二净
Come back (Come back)
好想你回来
You make up my life
因为你让我的生活变得不再单调
My pride has left me all alone
我也早已放下了我的孤傲
It's gettin' so cold
天气又变得异常地冷了
I'm closing the windows to stay warm
我关掉了窗户让自己保持温暖
It's chillin' my soul since you've been gone
自从你离开 我的灵魂就饱受寒冬的折磨
This silence is louder than any thunder
这样比任何一次雷声还要可怕的寂静
Taken me under ohhhh
一直死死地笼罩着我
I'm stayin' home today
我今天只想呆在家里
Gonna hide away
把自己藏起来

Cause it feels like rain
因为外面阴沉沉地好像就要下雨了
At some point (Some point)
终有一天
This darkness (Darkness)
那恐怖的阴霾
Is bound to fade Today (Today)
一定会随风消逝
It's so hard (So hard) to believe (Believe)
虽然我还很难相信
This storm will ever blow away
这场暴风雨会有被吹走的一天

I'm closing the windows to stay warm
我关掉了窗户让自己保持温暖
It's chillin' my soul since you've been gone
自从你离开 我的灵魂就饱受寒冬的折磨
This silence is louder than any thunder
这样比任何一次雷声还要可怕的寂静
Taken me under ohhhh
一直死死地笼罩着我
I'm stayin' home today
我今天只想呆在家里
Gonna hide away
把自己藏起来

Cause it feels like rain
因为外面阴沉沉地好像就要下雨了
Do you know what it feels like
你知道那是什么样的感觉吗?
Do you know what it feels like
你知道那是什么样的感觉吗?
Do you know what it feels like
你知道那是什么样的感觉吗?
It feels like rain.
是像快要下雨时一样地压抑

Do you know what it feels like
你知道那是什么样的感觉吗?
Do you know what it feels like
你知道那是怎样的阴沉吗?
Do you know what it feels like
你知道那是怎样的压抑吗?
When it feels like rain?
你知道快下雨时是什么样的感觉吗?


上一篇 下一篇
评论
热度(2)
©DR_LEUNG_ | Powered by LOFTER