DR_LEUNG_

Angels - Robbie Williams

I sit and wait

我静坐着等待

Does an angel contemplate my fate

会不会有位天使在注视着我的命运

And do they know

他们会知道吗

The places where we go

我们要去的哪里

When we're grey and old

当我们满头白发的时候

'cos I've been told

因为有人曾告诉我

That salvation lets their wings unfold

救赎会让她们展开翅膀

So when I'm lying in my bed

于是每当我躺在床上的时候

Thoughts running through my head

思绪掠过脑海

And I feel that love is dead

我感到了爱已经逝去

I'm loving angels instead

我反而更爱天使了

And through it all she offers me protection

她通过一切方式来保护我

A lot of love and affection

好多好多的爱和情感

Whether I'm right or wrong

无论我正确与否

And down the waterfall

在瀑布之下

Wherever it may take me

无论会带我到那里

I know that life won't break me

我都知道生活不会让我难过

When I come to call she won't forsake me

当我呼唤时她不会抛弃我

I'm loving angels instead

当我呼唤时她不会抛弃我

When I'm feeling weak

当我感到无力

And my pain walks down a one way street

我的痛一步不停地走下去

I look above

我便抬头看

And I know I'll always be blessed with love

我明白我一直能被爱祝福

And as the feeling grows

随着无力感增强

She breathes flesh to my bones

她用清新的空气注入我的骨头

And when love is dead

她用清新的空气注入我的骨头

I'm loving angels instead

我反而更爱天使

And through it all she offers me protection

我反而更爱天使

A lot of love and affection

许多爱和许多情感

Whether I'm right or wrong

无论我正确与否

And down the waterfall

在瀑布之下

Wherever it may take me

无论会带我去向何方

I know that life won't break me

我都明白生活不会打败我

When I come to call she won't forsake me

每当我呼唤时她都不会抛弃我

I'm loving angels instead

反而我更爱天使

And through it all she offers me protection

她想尽办法来为我提供保护

A lot of love and affection

许多爱和情感

Whether I'm right or wrong

无论我是对是错

And down the waterfall

在瀑布之下

Wherever it may take me

无论会带我去向何方

I know that life won't break me

我都知道生活不会使我的心碎

When I come to call she won't forsake me

我都知道生活不会使我的心碎

I'm loving angels instead

让我反而更爱天使


上一篇 下一篇
评论
热度(4)
©DR_LEUNG_ | Powered by LOFTER