DR_LEUNG_

As Long as You're Mine - Idina Menzel

Kiss Me Too Fiercely

激烈地亲吻我

Hold Me Too Tight

紧紧地拥抱我

I Need Help Believing

让我相信

You'Re With Me Tonight

今晚你只属于我

My Wildest Dreamings

我疯狂的梦境

Could Not Foresee

也无法预知

Lying Beside You

此刻我正依偎在你身旁

With You Wanting Me

感受着你对我的渴望

Just For This Moment

一生只为这一刻

As Long As You'Re Mine

只要我拥有你

I'Ve Lost All Resistance

我完全无法抵抗

And Crossed Some Borderline

并跨越了所谓情感与理智的边界

And If It Turns Out

就算命中早已注定

It'S Over Too Fast

就算爱情转瞬即逝

I'Ll Make Ev'Ry Last Moment Last

我将会让最后一刻成为永恒

As Long As You'Re Mine…

只要你属于我

Fiyero

FIYERO

Maybe I'M Brainless

或许我愚蠢

Maybe I'M Wise

亦或许我聪慧

But You'Ve Got Me Seeing

但通过你的双眼

Through Different Eyes

我看到了一个不一样的世界

Somehow I'Ve Fallen

我早已沉沦

Under Your Spell

沉沦于你的魅力

And Somehow I'M Feeling

即使梦醒时分

It'S "Up" That I Fell ...

我仍犹如漫步云端

Both

BOTH

Every Moment

每分每秒

As Long As You'Re Mine

只要我们拥有彼此

I'Ll Wake Up My Body

我将唤醒我的灵魂

And Make Up For Lost Time...

我将追回那已逝的时光

Fiyero

FIYERO

Say There'S No Future

就算命中早已注定

For Us As A Pair ...

让你我无法永远相依

Both

BOTH

And Though I May Know

虽然我心中明白

I Don'T Care …

但我并不在乎

Just For This Moment

等待一生只为这一刻的到来

As Long As You'Re Mine

只要我们拥有彼此

Come Be How You Want To

来吧尽情释放你的情感

And See How Bright We Shine

让爱将你我照亮

Borrow The Moonlight

借一束月光见证我们的爱

Until It Is Through

直到时间尽头

And Know I'Ll Be Here Holding You

我将在此与你深情相拥

As Long As You'Re Mine...

只要我们拥有彼此

(Fiyero Studies Her Face.)

Fiyero凝视着Elphaba的脸

Fiyero

FIYERO

What Is It?

怎么了?

Elphaba

ELPHABA

(Beat)

beat

It'S Just-- For The First Time, I Feel Wicked.

这是我...第一次...觉得自己有点坏


上一篇 下一篇
评论
热度(3)
©DR_LEUNG_ | Powered by LOFTER