DR_LEUNG_

Good Morning Baltimore - Nikki Blonsky

Oh, oh, oh, woke up today

哦,哦,哦,今早醒来

Feeling the way I always do

感觉依旧如常

Oh, oh, oh, hungry for something

哦,哦,哦,想吃美食

That I can't eat, then I hear that beat

却又不能,耳畔又响起那声音

That rhythm of town starts calling me down

这城市的节拍催我出发

It's like a message from high above

仿佛是来自上天的召唤

Oh, oh, oh, pulling me out to the smiles

哦,哦,哦,去迎接我熟悉的笑脸

And the streets that I love

走上我喜爱的街道

Good morning, Baltimore!

早安,巴尔的摩!

Every day's like an open door

每日都像敞开的一扇门

Every night is a fantasy

每夜都像是梦幻的旅程

Every sound's like a symphony

每个声音都仿佛一首交响曲

Good morning, Baltimore!

早安,巴尔的摩!

And some day when I take to the floor

有天我会登上舞台

The world's gonna wake up and see

将全世界都唤醒并让它看到

Baltimore and me

巴尔的摩与我

Oh, oh, oh, look at my hair

哦,哦,哦,看看我的头发

What do can compare with mine today?

今天有谁能跟我相比?

Oh, oh, oh, I've got my hairspray and radio

哦,哦,哦,带上发胶和收音机

I'm ready to go

准备好要出发

The rats on the street all dance around my feet

街上的老鼠都在我脚边起舞

They seem to say, "Tracy, it's up to you"

它们好像在说:“崔西,你说了算”

So, oh, oh, don't hold me back

所以,哦,别阻拦我

'Cause today all my dreams will come true

因为今天我的梦想就要实现

Good morning, Baltimore!

早安,巴尔的摩!

There's the flasher who lives next door

我家隔壁住着个暴露狂

There's the bum on his bar room stool

还有个无业游民坐在吧椅上

They wish me luck on my way to school

他们在我上学的路上祝我好运

Good morning, Baltimore!

早安,巴尔的摩!

And some day when I take to the floor

有天我会登上舞台

The world's gonna wake up and see

将全世界都唤醒并让它看到

Baltimore and me

巴尔的摩与我

I know every step, I know every song

我熟知每个舞步,我熟知每一首歌

I know there's a place where I belong

我知道自己身属何方

I see all those party lights shining ahead

我看到前方闪烁着舞会灯光

So someone invite me before I drop dead

请谁在我死之前,邀请我参加吧!

(Before she drops dead)

(在她死之前)

So, oh, oh, give me a chance

所以,哦,给我一次机会

'Cause when I start to dance, I'm a movie star

因为我一开始跳舞就是个电影明星

Oh, oh, oh, something inside of me

哦,哦,哦,当我听到伴奏声

Makes me move when I hear that groove

身体里就有股动力催我向前

My mom tells me no, but my feet tell me go!

妈妈说“不行”,但我的脚却告诉我“去吧”!

It's like a drummer inside my heart

就像我心里有个鼓手

So, oh, oh, don't make me wait

所以,哦,不要让我再等待

One more moment for my life to start

我的生活要即刻开始

(Good morning, good morning)

(早安,早安)

(Waiting for my life to start)

(等待我的生活开始)

I love you, Baltimore

我爱你,巴尔的摩

Every day's like an open door

每日都像敞开的一扇门

Every night is a fantasy

每夜都像是梦幻的旅程

Every sound's like a symphony

每个声音都仿佛一首交响曲

And I promise, Baltimore

我保证,巴尔的摩

That someday when I take to the floor

有天我会登上舞台

The world's gonna wake up and see

将全世界都唤醒并让它看到

Gonna wake up and see

唤醒并让它看到

(Gonna wake up and see)

(唤醒并让它看到)

Baltimore and me

巴尔的摩与我

(Yes, more or less, we all agree)

(是的,我们大家都赞同)

Baltimore and me

巴尔的摩与我

(Someday the world is gonna see)

(有天全世界会看到)

Baltimore and me

巴尔的摩与我


上一篇 下一篇
评论
热度(1)
©DR_LEUNG_ | Powered by LOFTER